LA FACTORIA JOVE DE CAN MASSALLERA


Vols ser representant de l’Administració a Sant Boi per les eleccions del 14F? by joventut
gener 12, 2021, 1:22 pm
Filed under: Informació, Participació

  • EN QUÈ CONSISTEIX:
    Els i les representants de l’Administració s’encarreguen de transmetre al Centre de Recollida d’Informació (CRI), les dades de totes les fases del dia de les Eleccions al Parlament de Catalunya del proper dia 14 de febrer: obertura, primer i segon avanç de participació i l’escrutini.
    Per fer-ho, se seleccionaran aproximadament 62 persones que faran les següents tasques:
    * 47 Representants de l’administració
    * 15 Suplents (només hauran d’assistir a les reunions, a les formacions o realitzar qualsevol altra tasca, en cas de que hi hagi baixes i se les avisi que passen a ser representants)
  • QUI HO POT SOL·LICITAR / REQUISITS A COMPLIR:
    Empleats i empleades públiques i estudiants d’entre 18 i 30 anys que NO estiguin treballant. En qualsevol cas, han d’estar en possessió del Graduat Escolar, ESO o equivalent o superior.
  1. És del tot imprescindible disposar d’un telèfon mòbil particular (amb SO Android o IOS), operatiu durant tota la jornada electoral i fins a les 24.00h de la nit. Caldrà que s’instal·lin una APP, per transmetre les dades a l’Ajuntament. També cal facilitar un altre mòbil o un número de telèfon fix de referència on poder contactar-hi, ni que sigui de manera indirecta, en cas de necessitat.
  2. Hauran d’assistir a una reunió dissabte matí 13 de febrer (ubicació i hora encara per determinar).
  3. S’hauran d’afegir a un grup de Whatsapp.

Consulta les funcions i incompatibilitats AQUÍ

NOTA: La selecció de les persones es farà segons els criteris següents:

  1. Tindran preferència les empleades públiques (4 punts)
  2. L’experiència en el desenvolupament de la tasca (0.50 punts per procés electoral amb un màxim de 2 punts)
  3. Residents a Sant Boi (1 punt)
  4. L’ordre d’arribada de les sol·licituds (en els casos d’empat de puntuació)
    Per a la realització d’aquestes tasques es percebrà una gratificació d’entre 129,78€ i 186,16€ bruts, en funció del nombre de meses assignades:
    Representant 3 meses (RE3): 186,16€
    Representant 2 meses (RE2): 162,76€
    Representant 1 mesa (RE1): 129,78€
  • DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
    Ompliu el formulari de sol·licitud, indicant totes les dades sol·licitades.
    Cal assegurar que el correu electrònic i els telèfons són de la persona que fa la sol·licitud i són correctes, ja que les comunicacions es faran només per aquests canals.
  • QUAN ES POT SOL·LICITAR:
    Fins al 13 de gener
  • TEMPS MÀXIM DE TRAMITACIÓ:
    L’Ajuntament es posarà en contacte amb vosaltres mitjançant les dades introduïdes al formulari, per informar-vos tant si heu estat seleccionades com si no, com a molt tard el 18 de gener.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s